Re: wolny slot z poziomu windows

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 14:15:35 MET

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:dsnbnc$69r$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Raczej na pewno ma ISA, ale w pytaniu chodziło o wolne gniazdo pod kartę
> sieciową, czyli w domyśle PCI, bo trudno przypuszczać aby w 2006 r.
> pytający
> chciał dołożyć kartę sieciową ISA.

Jeśli nie będzie już miał wolnych PCI, to nie będzie miał wyjścia i zostanie
mu tylko ISA. Ale spox w przypadku sieciówek 10Mbit nie ma większej różnicy
między wersją PCI a ISA. Testowałem jakiś czas temu (na tym samym kompie)
sieciówkę 10Mbit PCI (Realtek 8029) i 10Mbit ISA (Realtek 8019) i
praktycznie nie było różnic w jakości działania. Acz przyznaję że ta 8019 to
była ostatnia, najnowsza implementacja ISA z Plug&Play (żadnych zworek, w
pełni konfigurowalna pod Windowsem) itp. "bajerami".