Re: ASUS A6R-B002

Autor: Adam Szewczak <horses_at_usuń.poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 16:45:36 MET

Użytkownik ""Łukasz.B"" <lukaszb01@DO_WYWALENIA.o2.pl> napisał w wiadomości
news:dsnci5$gim$1@inews.gazeta.pl...

> Dobra matryca, dobra bateria, dobra cena, myszka, torba . Polecam agito.pl
> za 3199 zł. Niestety nie wiem dokładnie jak się sprawdza karta graficzna,
> nie miałem jeszcze okazji tego przetestowac. Jedyny minus to brak
> mozliwości zmiany alokowanej pamięci przez kartę graficzną. Wiec kupując
> komputer z 512 MB RAM, tak naprawde masz do dyspozycji 384MB.
> Pomimo tego zgrzytu, polecam. Bardzo dobry sprzęt.
>
> pozdrawiam

    Hej. Ja tez jestem bardzo zadowolonym klientem :)
Potwierdzam bateria bdb.
Mnie ten komputer robi jako photobank tak ze PhotoShop chodzi spokojnie.
Filmy tez da sie bez problemu obejrzec. Dodatkowo polecam kupic 512 Mb.
WiFi ma
4xUSB ma

pozatym przynajmniej wyglada na solidniejszy nic FS czy Acer :)

PZDr
Adam