Re: Audigy 4 DTS Dolby BOX vs Audigy 4 BOX

Autor: Zeb Corpse <zebcorpse_at_interia.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 11:46:58 MET

"Daniel Chlodzinski" <dch@spam.precz> wrote in
news:dshgv6$2u$1@inews.gazeta.pl:

> I co chcesz tym analogiem przeslac do ampli ? Zdekodowany na
> poszczegolne glosniki
> dziwiek ? To po co ampli, mozna od razu na glosniki.

Huh? Na glosniki bez wzmacniacza? Karta nie posiada wzmacniacza.
Istnieja wzmacniacze majace analogowe 5.1 (no i sa i kity pozwalajce
zrobic sobie taki samemu, sa i zestawy 2x2.0 + sub), majac taki
wzmacniacz i komplet sensownych glosnikow...

> To wiem, chodzi mi o to ze kolega napisal ze ma x-fi i bedzie to
> podpinal pod ampli, a ja sie
> dziwie po co. Bo jak kolega ma ampli to moim zdaniem ulegl
> marketingowi creativa i kupil
> malo przydatne w takim przypadku x-fi, zamiast jakas dobra karte na
> cmiedi ktora mu zendoduje
> kazdy sygnal, nawet zwykle stereo do DD i wysle do ampili.

Nie wszyscy uzywaja wzmacniaczy cyfrowych. Nie wiem czy OP posiada taki
wzmacniacz (posiada?). A jezeli nawet posiada i jezeli ow wzmacniacz ma
slabsze D/A niz sb x-fi, to efekt bedzie gorszy niz gdyby slal po
analogu z karty. Nie zawsze cyfrowe jest automatycznie lepsze niz
analogowe. Inna rzecz, ze sa tez wzmacniacze na rynku (pojedyncze modele
co prawda) rozumiejace to, co nowsze sound blastery wysylaja cyfrowo do
swoich dedykowanych wzmacniaczy (i nie jest to DD, a wiec ma lepsza jakosc
poniewaz sygnal nie jest kompresowany).

--
Zeb Corpse