Re: Audigy 4 DTS Dolby BOX vs Audigy 4 BOX

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 08:56:18 MET

"Zeb Corpse" <zebcorpse@interia.pl> wrote in message
news:Xns9765BA5ABDDBEzebcorpseinteriapl@127.0.0.1...

> A od kiedy wszystkie wzmacniacze maja tylko wejscia cyfrowe?
I co chcesz tym analogiem przeslac do ampli ? Zdekodowany na poszczegolne
glosniki
dziwiek ? To po co ampli, mozna od razu na glosniki.

> Czesc ma
> przeciez analogowe (i/lub). Poza tym, sa na rynku i inni producenci, w tym
> tacy co robia karty z DD (Bluegear na nowych cmedia np.)
To wiem, chodzi mi o to ze kolega napisal ze ma x-fi i bedzie to podpinal
pod ampli, a ja sie
dziwie po co. Bo jak kolega ma ampli to moim zdaniem ulegl marketingowi
creativa i kupil
malo przydatne w takim przypadku x-fi, zamiast jakas dobra karte na cmiedi
ktora mu zendoduje
kazdy sygnal, nawet zwykle stereo do DD i wysle do ampili.

Daniel