Re: Audigy 4 DTS Dolby BOX vs Audigy 4 BOX

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 08:54:30 MET

"Zeb Corpse" <zebcorpse@interia.pl> wrote in message
news:Xns976877DC7E2C0zebcorpseinteriapl@127.0.0.1...

> Huh? Na glosniki bez wzmacniacza? Karta nie posiada wzmacniacza.
> Istnieja wzmacniacze majace analogowe 5.1 (no i sa i kity pozwalajce
> zrobic sobie taki samemu, sa i zestawy 2x2.0 + sub), majac taki
> wzmacniacz i komplet sensownych glosnikow...

Wiekszosc zestawow glosnikowych ma 2.1, 5.1 ma wzmacniacz.

> Nie wszyscy uzywaja wzmacniaczy cyfrowych. Nie wiem czy OP posiada taki
> wzmacniacz (posiada?). A jezeli nawet posiada i jezeli ow wzmacniacz ma
> slabsze D/A niz sb x-fi, to efekt bedzie gorszy niz gdyby slal po
> analogu z karty. Nie zawsze cyfrowe jest automatycznie lepsze niz
> analogowe. Inna rzecz, ze sa tez wzmacniacze na rynku (pojedyncze modele
> co prawda) rozumiejace to, co nowsze sound blastery wysylaja cyfrowo do
> swoich dedykowanych wzmacniaczy (i nie jest to DD, a wiec ma lepsza jakosc
> poniewaz sygnal nie jest kompresowany).

Najnowsze soundblastery cyfrowo to wysylaja nie ruszany sygnal (pass on
spdif). Moja konkluzja jest taka
ze jak ktos ma dobry ampli i chce miec dobry dzwiek 5.1 na nim, szczegolnie
z gier, bo z filmow to wystarczy cyfrowe wyjscie
z karty na plycie glownej, to zakup x-fi jest pomylka. Powinnie kupic karte
ktora enkoduje dzwiek przestrzenny z gier i wysyla
po digitalu do ampli. Crative moim zdanim specjalnie nie implementuje
encodera DD w swoich kartach bo by ludzie nie kupowali
ich dedykowanch do tych kart zestawow glosnikow. Troche to chamskie i ja sie
osobiscie zawiodlem po kupnie audigy Audigy
bo cos co mi oferowal soundstrom z nforca2 nie daje ani karta za 200 zl ani
nawet taka za 500 zl.

Daniel