Re: Notebook -> karta wi-fi

Autor: Ireneusz <irek6311wytnij_at_nospam.op.pl>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 19:14:15 MET

Użytkownik "red" <red@redplanet.com> napisał w wiadomości
news:dsl7r4$20c$1@inews.gazeta.pl...

> Moje obserwacje z pochodzą z Aristo Smart 300S. Fakt, że ten konkretny
> model kosztował powyżej 4tys. ale to ze względu na wyposażenie. Można go
> kupić z wbudowanym WiFi poniżej 4 tys. i antena jest ta sama.

> Nie wyjątki, a większość wbudowanych, przynajmniej tych obecnych. Acer nie
> wysila się głównie z plastikiem.

Obudowa ACER 2304 spok , klawiatura troche za mieko chodzi ...
ale to moze ja mam za twarde paluchy ,
odnosnie anteny .. to mam niby cos takiego na spodzie ...
 ale to mala ramka i raczej blachy i podzespoly laptopa toto wytlumia ,

> US Robotics to jedne z lepszych w testach. Więc jeśli mój wbudowany Intel
> jest jeszcze lepszy, to rozwiązanie nasuwa się samo. Poza tym co za
> przyjemność montować kolejnego kloca do notebooka?

w jednym masz racje .. karta PCMCIA troche klopotliwa ... wystaje poza
Laptopa ,
ale na codzien ... z wi-fi nie korzystam ... z zasady CD-RW tez wymienie na
dysk .

Pozdrawiam Ireneusz