Stara karta dziwiękowa "16-Bit Sound Board with FM Radio"(SF16-FMI)

Autor: BOSKI <stanislaw.baski_at_neostrada.pl>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 19:13:00 MET

Hej ludki!
Pomożecie mi. Otóż reaktywowałem stary komp.Jest to PI 233.W tym kompie mam
kartę muzyczną"16-bit Sound Board with FM Radio"(SF16-FMI). Do tego mam
zainstalowany Windows Millenium. Niestety nie mam do niej sterów.System
operacyjny wykrył tą kartę.Jest głos.Niestety nie chodzi mi radio,ponieważ
trzeba dodatkowych sterów i programu.Co mam zrobić?! Gdzie ruszyć po
odpowiednie stery?! i jak skonfigurować aby leciało radyjko z głośników.
Pozdrawiam