Re: Notebook -> karta wi-fi

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 18:45:09 MET

Ireneusz wrote:
> albo to ze na spodzie laptopa i kiepskiej jakosci
> te lepsze anteny to raczej daja do laptopow za 4tys ...i drozej
> te tansze to maja namiastke WI-FI ... nie ma Tanio i Dobrze ...

Moje obserwacje z pochodzą z Aristo Smart 300S. Fakt, że ten konkretny
model kosztował powyżej 4tys. ale to ze względu na wyposażenie. Można go
kupić z wbudowanym WiFi poniżej 4 tys. i antena jest ta sama.

> to raczej wyjatki ... ACER raczej tak sie nie wysila

Nie wyjątki, a większość wbudowanych, przynajmniej tych obecnych. Acer
nie wysila się głównie z plastikiem.

> jest mase dobrych PCMCIA kart WI-FI i modernizacja wychodzi taniej
> w moim wypadku ..Modernizacja > Info Serwisu 200 EUR + montaz 100zl
> wolalem na PCMCIA i raczej nie zaluje .

US Robotics to jedne z lepszych w testach. Więc jeśli mój wbudowany
Intel jest jeszcze lepszy, to rozwiązanie nasuwa się samo. Poza tym co
za przyjemność montować kolejnego kloca do notebooka?

--