Re: Notebook -> karta wi-fi

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 22:10:00 MET

Ireneusz wrote:
> Obudowa ACER 2304 spok , klawiatura troche za mieko chodzi ...
> ale to moze ja mam za twarde paluchy ,

Zarysowania na plastikach Acera to codzienność, nie uwierzę, że w tym
modelu jest inaczej, a klawiatura w ogóle dziwaczna, ale to nie na temat
tej dyskusji.

> w jednym masz racje .. karta PCMCIA troche klopotliwa ... wystaje poza
> Laptopa ,
> ale na codzien ... z wi-fi nie korzystam ... z zasady CD-RW tez wymienie na
> dysk .

No wiec oprócz gorszego zasięgu, kłopotów z wkładaniem/wykładaniem,
potrzebą noszenia dodatkowego elementu, wystawaniem na zewnątrz dochodzi
jeszcze problem z użyciem więcej niż jednego urządzenia na PCMCIA - mam
tuner i net w domu na WiFi, a portów PCMCIA w notebooku tylko w liczbie
jeden.

--