Re: Bady a gwaracja

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 18:55:00 MET
Message-ID: <dsl8bq$272$2@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Sebastian Bialy napisał(a):
> Dariusz wrote:
>
>> Sprawdź do softem diagnostycznym producenta, może wywali jakieś
>> błedy,
>> wydrukuj i będziesz miał czarno na białym.

Takowego programu nie ma - Samsung raczej jest oporny w tej kwestii.
>
>
> Proponuje lepiej:
>
> System Rescue CD. Odpalić. Po dostaniu konsoli wpisać:
>
> smartctl -a /dev/hda | less
>
> Obejrzeć log S.M.A.R.T.

na SATa tez dziąła?

i w razie zalogowanych błędów zapisać na
> dyskietce (nietrywialne w linuxie :) i wydrukować. Efekt 5 stron
> zalogowanych błędów z datą, numerem sektora, etc wytrąca 99% argumentów
> tępej obsługi serwisów. Sprawdzone wielokrotnie i działa. Bo trudno się
> dyskutuje z faktami.

Czyżby to była dyplomacja - no cóż może byc efektownie.

>
> Natomaist co do logów programów diagnostycznych dedykowanych to często
> ich jedynym wyjściem jest wiele mówiący komunikact "Disk error #12345" i
> na tym kończy się dyskusja z serwisem: "ma pan uszkodzoną płytę główną,
> a w zasadzie wszystkie na których pan sprawdzał".

Płyta głowna jest na gwarancji - mogą mi nasikac bo cały komputer u nich
jest na gwarancji.
Received on Sat Feb 11 18:55:08 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 11 Feb 2006 - 19:51:10 MET