Re: Bady a gwaracja

Autor: Sebastian Bialy <heby_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 21:56:35 MET
Message-ID: <dsiume$epr$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Dariusz wrote:
> Sprawdź do softem diagnostycznym producenta, może wywali jakieś błedy,
> wydrukuj i będziesz miał czarno na białym.

Proponuje lepiej:

System Rescue CD. Odpalić. Po dostaniu konsoli wpisać:

smartctl -a /dev/hda | less

Obejrzeć log S.M.A.R.T. i w razie zalogowanych błędów zapisać na
dyskietce (nietrywialne w linuxie :) i wydrukować. Efekt 5 stron
zalogowanych błędów z datą, numerem sektora, etc wytrąca 99% argumentów
tępej obsługi serwisów. Sprawdzone wielokrotnie i działa. Bo trudno się
dyskutuje z faktami.

Natomaist co do logów programów diagnostycznych dedykowanych to często
ich jedynym wyjściem jest wiele mówiący komunikact "Disk error #12345" i
na tym kończy się dyskusja z serwisem: "ma pan uszkodzoną płytę główną,
a w zasadzie wszystkie na których pan sprawdzał".
Received on Fri Feb 10 22:00:11 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 10 Feb 2006 - 22:51:09 MET