Re: Notebook -> karta wi-fi

Autor: Ireneusz <irek6311wytnij_at_nospam.op.pl>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 12:39:27 MET

> Na pewno nie. Ewentualnie ta notebookowa jest zwalona.
albo to ze na spodzie laptopa i kiepskiej jakosci
te lepsze anteny to raczej daja do laptopow za 4tys ...i drozej
te tansze to maja namiastke WI-FI ... nie ma Tanio i Dobrze ...
Rynek jest Bezwzgledny - zysk ponad wszystko

> Żadna karta na PCMCIA nie będzie miała lepszego zasięgu od wbudowanej,
> chociażby z racji anteny która jak napisał Rafał - jest lepiej
> rozmieszczona. W przypadku PCMCIA jest upakowana w małym plastikowym
> pojemniku, w przypadku wbudowanych - antena rozmieszczona jest najczęściej
> wokół matrycy wyświetlacza tworząc tym samym duży prostokąt.

to raczej wyjatki ... ACER raczej tak sie nie wysila

> Oragnoleptycznie mogę napisać, że testowałem wbudowane vs. PCMCIA (US
> Robotics, D-link) i w przypadku kilku AP na skraju ich zasięgu integra
> spokojnie pomykała, a pciamciowe nie wiedziały co maja robić :)

jest mase dobrych PCMCIA kart WI-FI i modernizacja wychodzi taniej
w moim wypadku ..Modernizacja > Info Serwisu 200 EUR + montaz 100zl
wolalem na PCMCIA i raczej nie zaluje .

Pozdrawiam Ireneusz