Re: Laptop I Bateria

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 19:49:07 MET

Ireneusz napisał(a):

> w tej calej dyskusji to tylko jeden jest problem ... ze nikt z tych co maja
> laptopy
> a szczegolnie te Firmowe nie przyzna sie do jakichkolwiek Niedogodnosci
> (Usterek li klopotow z bateria)
> pisza ze wszystko Ok .. Laptop dziala ze 3 latka i jak nowy ... ze 6 latek
> tak jeszcze pociagnie ...

....a Ty akurat szukasz kogokolwiek kto by sobie ponarzekał. Nudzisz się?

> to naprawde dobra Reklama .. dla Producenta ... i dla szukajacego Informacji
> Kupujacego ,

Reklama dźwignią handlu. Nie sądzisz, że jak coś jest dobre to się to
powinno chwalić? Rozumiem, że Tobie sie zawsze wszystko nie podoba i
wszystko jest do bani

> mnie takie Bajki raczej nie biora ... bo moze nie w Laptopie ale w Telefonie
> ... po 1 roku (siemens C65) ..
> bateria mi siadla , raczej nie ladowalem jej codzien ... to proste z kazdym
> Cyklem Ladowania -
> Zmniejsza Pojemnosc Baterii ... dotyczy to kazdego rodzaju baterii .

Współczuję szmelcu. Mój Ericsson 628, którego mam już chyba z 6 lat ciągle
pracuje na baterii te 2 dni. Aktualnie ma go mój kolega bo jego Nokia padła
:)

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098