Re: Laptop I Bateria

Autor: Ireneusz <irek6311wytnij_at_nospam.op.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 23:24:33 MET

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:lnr1v4zsfg72.4pqu40zmpdly$.dlg@40tude.net...

> ....a Ty akurat szukasz kogokolwiek kto by sobie ponarzekał. Nudzisz się?

> Reklama dźwignią handlu. Nie sądzisz, że jak coś jest dobre to się to
> powinno chwalić? Rozumiem, że Tobie sie zawsze wszystko nie podoba i
> wszystko jest do bani
>
> Dobre Produkty same sie Sprzedaja .... Syf potrzeba wlasnie Chwalic i
> Reklamowac

w Telefonie ... po 1 roku (siemens C65) .. bateria mi siadla ,
raczej nie ladowalem jej codzien ... to proste z kazdym
Eee tam pech i tyle ... telefon tandetny .. to i taka bateria (za 1 zl w
promocji to i taka klasa)
> Współczuję szmelcu. Mój Ericsson 628, którego mam już chyba z 6 lat ciągle
> pracuje na baterii te 2 dni. Aktualnie ma go mój kolega bo jego Nokia
> padła
 z Eeicssonem to fakt mialem R320 i napewno byl spok ... te nowe to Chinole
kiepsko skladaja ...
Ciekawe ile jeszcze gratow przerobie ... bo M65 od Siemensa i ACER 2304 to
zabawki Techniki .

Pozdrawiam Ireneusz
Skladam .. Testuje ... Techniki nie Pojmuje