Re: Laptop I Bateria

Autor: Ireneusz <irek6311wytnij_at_nospam.op.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 12:45:15 MET

 Po dwoch latach nie trzyma, nie ma cudow. Jezeli tak by bylo, to producent
> tych baterii bylby absolutnym monopolista. Po prostu nie macie pelnych
> informacji o stopniu zuzycia baterii, bo Battery Meter takich nie podaje.
> bateriach instalowane sa chipy, ktore przechowuja aktualne informacje o
> jej
> stanie i dopiero odczyt z tego chipa jest miarodajna informacja. Robi to
> np.
> program Battery MaxiMiser instalowany w Thinkpadach.Program podaje
> wszelkie
> mozliwe informaceje o baterii np. ilosc cykli ladowania, date ostatniej
> [...]
 w tej calej dyskusji to tylko jeden jest problem ... ze nikt z tych co maja
laptopy
a szczegolnie te Firmowe nie przyzna sie do jakichkolwiek Niedogodnosci
(Usterek li klopotow z bateria)
pisza ze wszystko Ok .. Laptop dziala ze 3 latka i jak nowy ... ze 6 latek
tak jeszcze pociagnie ...
to naprawde dobra Reklama .. dla Producenta ... i dla szukajacego Informacji
Kupujacego ,
mnie takie Bajki raczej nie biora ... bo moze nie w Laptopie ale w Telefonie
... po 1 roku (siemens C65) ..
bateria mi siadla , raczej nie ladowalem jej codzien ... to proste z kazdym
Cyklem Ladowania -
Zmniejsza Pojemnosc Baterii ... dotyczy to kazdego rodzaju baterii .

Pozdrawiam Ireneusz