Re: Laptop I Bateria

Autor: Ireneusz <irek6311wytnij_at_nospam.op.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 23:47:02 MET

  w tej calej dyskusji to tylko jeden jest problem ...
   ze nikt z tych co maja laptopy
 a szczegolnie te Firmowe nie przyzna sie do jakichkolwiek Niedogodnosci
 (Usterek li klopotow z bateria)
 pisza ze wszystko Ok .. Laptop dziala ze 3 latka i jak nowy ... ze 6 latek
 tak jeszcze pociagnie ...

 ....a Ty akurat szukasz kogokolwiek kto by sobie ponarzekał. Nudzisz się?
 raczej badam teren .. mysle o 2 Laptopie ale Innej Firmy ...

Rozumiem, że Tobie sie zawsze wszystko nie podoba i
 wszystko jest do bani

O nie .. doceniam nowe produkty i ich jakosc... ale Testy na www sa malo
wiarygodne ...
Urzytkownicy daja dopiero pelnie Informacji ... Testy to dobre dla Graczy ,
ja nie gram ... wcale wiec takie Info mnie nie Interesuje ,
wszelkie Niedogodnosci w obsludze .... sa naprawde ciekawym tematem ...

Pozdrawiam Ireneusz