Re: Upgrade sprzętu

Autor: Maxiuca <maxiuca_at_poczta.fm>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 12:39:05 MET

Marcin Kocur <marcinkocur@op.pl.wytnij> napisał(a):
> Oj, to nieciekawie. Czemu nie AGP? Czy DDR -> DDR2 to duża różnica
> wydajności? Czy przy 32-bitowym procku działa DDR2? Lepiej zmienić
> procek czy pamięć?

Nie ma na razie płyty pod A64 z DDR2. A jeżeli jakieś już zostaną
wyprodukowane to na pewno bez złącza AGP i to nie przez problemy
technologiczne tylko ze względów praktycznych. AGP to standard przestarzały
(w rozumieniu producentów). Na razie nie ma większych różnic pomiędzy DDR2 i
DDR dlatego m.in. AMD zwleka z wprowadzeniem obsługi DDR2 do A64.

> Weź nie histeryzuj.

Nie histeryzuje, wiem z doświadczenia jak ładnie palą się kiepskie zasilacze
i jak psują działanie komputera. A gówniane pseudo-300W na Athlona 64 to
stanowczo za mało. Później piszą tacy jak Ty posty na grupy, że Windows jest
do dupy bo sie zawiesza i BSOD wyskakuje co jakiś czas, a przecież sprzęt
mają super hiper duper firmowy i zajebisty. Wszystko sie zgadza tylko
zasilacz nie wyrabia i sprzęt głupieje.
Ale to Twój problem...

--
Pozdro,