Re: Upgrade sprzętu

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_op.pl.wytnij>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 12:32:02 MET

Maxiuca wrote:

> Jak DDR2 to nie na pewno nie AGP. A jak na razie to Athlon 64 działa
> tylko z DDR.
Oj, to nieciekawie. Czemu nie AGP? Czy DDR -> DDR2 to duża różnica
wydajności? Czy przy 32-bitowym procku działa DDR2? Lepiej zmienić
procek czy pamięć?

> Jeżeli chcesz zostać przy AGP to potrzebujesz płyte na nforce3 albo
> jakiejś VIA
Mhm, to wiem.

> Pomyslisz dłużej to stracisz komputer... Pewnie jeszcze zasilacz firmy
> Tracer?? Gratulacje. Włóż Athlona 64 i w najlepszym przypadku spalisz
> zasilacz. Wymień na porządny 400W (Topower, Antec, Chieftec, poszukaj
> na chip.pl testu zasilaczy)
Weź nie histeryzuj. To, że wspomniałem w ogóle o zasilaczu miało taki
cel, żeby uniknąć takiej wypowiedzi. Mogłem w ogóle nie wspominać,
wtedy miałaby ona rację bytu. Po prostu do policzenia tego nie
potrzebuję pomocy na grupie dyskusyjnej :)

BTW, ile kosztują obudowy BTX? ;)