Czy można zainstalować procesor z rdzeniem Prescoot do płyty ...

Autor: Exploris <exploris_at_***NO>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 23:54:20 MET

W instrukcji jest napisane, że : "mainboard supports Intel Pentium 4
Willamette/Northwood and Celeron processors in the 478 package (PGA478)"
i dalej with 400 MHz and 533 MHz FSB

Obecnie chodzi w niej CELERON 2,0 GHz (Northwood)

Moje pytania z nią związane brzmią następująco:

1.Czy mogę zasinstalować procesor z rdzeniem PRESCOTT ?- Celeron lub Pentium
4- oczywiście zachowując częstotliwość FSB 533 ? byle miał podstawkę S478
???

2. Jeśli NIE to jaki jest dostępony najszybszy procesor S478 z rdzeniem
NORTWOOD i szyną FSB 533 ???

Pzodrawiam ... THX za odpowiedzi ...