Re: Czy można zainstalować procesor z rdzeniem Prescoot do płyty ...

Autor: Tomek Banach <tbanan_bez__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 00:49:45 MET

Exploris wrote:
> W instrukcji jest napisane, że : "mainboard supports Intel Pentium 4
> Willamette/Northwood and Celeron processors in the 478 package
> (PGA478)"
> i dalej with 400 MHz and 533 MHz FSB
>
> Obecnie chodzi w niej CELERON 2,0 GHz (Northwood)
>
> Moje pytania z nią związane brzmią następująco:
>
> 1.Czy mogę zasinstalować procesor z rdzeniem PRESCOTT ?- Celeron lub
> Pentium 4- oczywiście zachowując częstotliwość FSB 533 ? byle miał
> podstawkę S478 ???
>
> 2. Jeśli NIE to jaki jest dostępony najszybszy procesor S478 z
> rdzeniem NORTWOOD i szyną FSB 533 ???

> [...]

poszukaj na stronach producenta - moze znajdziesz odpowiedz.

Ja ostanio tez szukalem takiej samej informacji ale niestety strona
producenta mojej plyty jest malo konkretna pod tym wzgledem a producent
na maila reaguje tlyko tym zebym sprawdzil na tej liscie. A niestety
porownujac lista gigabyte i liste dostepna na stronach intela zauwazylem
ze nie sa zgodne.

Probowalem poszukac informacji w sieci i wynikalo z nich ze to zalezy od
plyty i nic wiecej nie udalo mi sie wygrzebac. Moze za plytko szukalem.

Na grupie zadalem to pytanie i odpowiedz byla taka ze jezeli obsluguje
jednego prescota to obsluzy wszyskie ew bez HT. Narazie troche szkoda mi
300zl by sprawdzac taka teorie

--
Pozdrawiam Tomek