Komputer raz sie wlacza raz nie

Autor: A)rturo <olympusclub_at_olympusclub.pl>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 23:54:11 MET

Zlozylem kilka dni temu nowy zestaw (taki do internetu):
sempron 2.5 [box]
ecs nforce-3a
512mb ramu [ddr 400mhz oem]
grfika ati 9500 128mb
Obudowa jakas tracer z zasilaczem 400W

Po zlozeniu komp. sie wogule nie chcial uruchamic - podmienialem czesci
wszystkie [ram, grafam dysk..] co sie dalo i nic. przypadkiem podnioslem
grafike lekko do gory i komp. sie uruchomil - teraz plyta trzyma sie na 2
srubkach i komp. startuje [przedtem trzymala sie na wszystkich i nie
chciala startowac - dopiero uniesienie jej do gory o jakies pol mm pomagalo
w starcie komp]
Wlacza sie komp. ale na nic nie reaguje - po prostu zasilacz zaczyna
dzialac, wiatrak tez i nic wiecej sie nie dzieje - nie dzialaja przyciski
power, restart - dioda w napedzie dvd non stop sie pali - naped nie reaguje
- po prostu wkladam wtyczke do kompa i ruchamia sie zasilacz i wiatrak i
nic pozatym
Naprawde dziwna rzecz ale w czym moze tkwic przyczyna?
Myslalem ze to plyta - zawiozlem ja dzis do serwisu - facet ja podlaczyl i
wystartowala bez problemu

Czy plyta robi jakies zwarcie z obudowa albo cos?
Jest poprawnie zamocowana w obudowie - tak jak trzeba

Ma ktos pomysl co moze byc przyczyna takich rzeczy?
1 raz sie z czyms takim spotykam...

--
http://www.cimoch.org - OnlinePortfolio: Projektowanie serwisow www, Sklepy Internetowe
http://www.A3-CLUB.net - Klub fanow Audi A3 i S3