RAM czy procesor?

Autor: XWindowsMen <kuri.ZrOb.CoS.z.Tym_at_op.pl>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 23:55:10 MET

Witam.
Interesuje mnie takie zagadnienie. Wybierając którą opcję zyskam
bardziej na wydajności w jednym konkretym zadaniu.... OpenOffice.

!) Kupno lepszego procesora (obecnie Duron700, SocketA)
2) Kupno SDRAM 512MB (obecnie 256 w 2 zupełnie różnych kościach)

Na powyższej konfiguracji OO działa wolno (w porównaniu do MS Office),
a że jest to comp typowo biurowy to daje się to we znaki. No i mam
ograniczone fundusze... albo jedno albo drugie :/ Mam innego compa z 512MB
RAM i tutaj już można 'normalnie' (czyt. wydajnie pracować :)), ale czy
przy tylu MB - procesor nie będzie 'wąskim gardłem' calego zestawu i na
odwrót? 3mSie