Re: RAM czy procesor?

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 08:16:45 MET

Dnia 2006-02-09 23:55:10, encja *XWindowsMen* wymodziła przez port 119
co następuje:

> Witam.
> Interesuje mnie takie zagadnienie. Wybierając którą opcję zyskam
> bardziej na wydajności w jednym konkretym zadaniu.... OpenOffice.
>
> !) Kupno lepszego procesora (obecnie Duron700, SocketA)
> 2) Kupno SDRAM 512MB (obecnie 256 w 2 zupełnie różnych kościach)
>
> Na powyższej konfiguracji OO działa wolno (w porównaniu do MS Office),

Co znaczy "działa wolno" ?
Na 256MB RAM i Durniu Windows XP "działa wolno", i nic na to nie
poradzisz. (jakie masz Windows ?)

OO ładuje się znacznie dłużej, niż M$Office, i tu też nic nie poradzisz.
IMO - największy przyrost prędkości OO zauważysz przy zainstalowaniu
nowego dysku ;)

Co do ogólnego przyspieszenia kompa, to zależy, jakiego systemu
operacyjnego używasz. Do Win 2000 włącznie masz wystarczającą ilość RAM,
i tu ograniczeniem jest procesor. Dla Win XP masz i mało RAM, i słaby
procesor, ale - IMO - przede wszystkim CPU.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]