Re: Laptop I Bateria

Autor: Marcin Stankiewicz <email_at_w.sigu.invalid>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 21:56:42 MET

Dnia Wed, 8 Feb 2006 21:38:53 +0100, Ireneusz na pl.comp.pecet napisał(a):

> jesli czesto doladowuje baterie to napewno juz nie jest taka pojemna ,
> jadac z gniazdka .. raczej mi w ciagu dnia nie doladowuje baterii -
> jak ja mam wpieta .. co zadko sie zdarza ...

Laptop Toshiba Satelitte M35X, wiek 15 m-cy. Pracuję przeważnie (90% czasu)
na zasilaczu z włożoną baterią. Mniej-więcej co jakieś 5-6 dni po spadku
stanu naładowania baterii do ok. 96% zasilacz ją doładowywuje.

Nie zaobserwowałem żadnej róznicy w czasie pracy na bateriach na początku i
obecnie. Także - po co wyjmować ?

"Bóg jest dobry, skoro młodym dał urok, wdzięk, zdrowie, przekorę, bunt,
nadzieję, optymizm i radość, nam wyrozumiałość, tolerancję i zgodę na ich
czasem głupią, lecz konieczną niezależność. s.92 Zofia Kucówna - Zdarzenia
potoczne"