Re: Laptop I Bateria

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 22:56:12 MET

Ireneusz napisał(a):

> Troche moze jasniej napiszesz ...

Przecież napisałem jasno. Jakiś problem z oczami? ;)

> na bateri w domu non-stop ... czy z
> gniazdka ,

A słyszałeś o laptopie, który pracuje na baterii 8 miesięcy? :))

To byłby absolutny rekord świata

Poważnie mówiąc. Oczywiście - bateria jest w laptopie i laptop jest cały
czas podpięty do ładowania

> bo jak z gniazdka to chyba nie widzisz roznicy ...
> Laptop wtedy z Baterii nie korzysta ... chyba ze sie myle

Cała dyskusja się toczy o tym, czy może być bateria w laptopie cały czas

> 6 lat to napewno bateria nie pociagnie ...Laptop tez chyba nie ... ACER
> delikatny jest ,
> sam mam 2304 ... moze nie kiepski ale za rok go wywale to pewne ...
> naprawiac nie bede .

Ten mój to akurat nie jest żadna średnia klasa i pociągnie spokojnie te 6
lat ;)

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098