Re: Laptop I Bateria

Autor: Ireneusz <irek6311wytnij_at_nospam.op.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 21:38:53 MET

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:pk0iumh0dfg6.1f5pjmbxm0a51.dlg@40tude.net...

> Pozwolę się nie zgodzić z tą teorią. Używam Acera Aspire 5021 od ponad 8
> miesięcy. Cały czas bateria jest w laptopie, laptop pracuje praktycznie
> całą dobę i cały czas praca na baterii jest dokładnie taka sama jak w
> dniu
> zakupu. Skoro po takim okresie czasu nic się nie zmieniło to typuję, że
> widocznie krótsza praca na baterii będzie za 6 lat ;)

 Troche moze jasniej napiszesz ... na bateri w domu non-stop ... czy z
gniazdka ,
bo jak z gniazdka to chyba nie widzisz roznicy ...
Laptop wtedy z Baterii nie korzysta ... chyba ze sie myle

6 lat to napewno bateria nie pociagnie ...Laptop tez chyba nie ... ACER
delikatny jest ,
sam mam 2304 ... moze nie kiepski ale za rok go wywale to pewne ...
naprawiac nie bede .

> Do tego czasu to już dawno zmienię laptopa :D
>
> Zresztą wyraźnie widać, że co pewien czas laptop sobie doładowuje baterię
> poziomu 96% do 100%, czyli moim zdaniem nie ma się co cackać z baterią

jesli czesto doladowuje baterie to napewno juz nie jest taka pojemna ,
jadac z gniazdka .. raczej mi w ciagu dnia nie doladowuje baterii -
jak ja mam wpieta .. co zadko sie zdarza ...

Pozdrawiam Ireneusz