Re: POMOCY !!! Zniknęła partycja D

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 15:52:41 MET

> Mam problem z dyskiem w pracy. Otóż kolega przez nieuwagę usunął mi
> partycję D, na której miałem cenne dane.

Najbezpieczniej użyć Easy Recovery.
Powinien pomóc, chociaż nie wiadomo, bo sporo namieszałeś.
Prawdopodobnie będzie potrzebny drugi dysk albo ftp na innym komputerze,
żeby odzyskane pliki nagrać. Dysku już lepiej nie ruszaj czymś innym niż
programami odzyskującymi dane, żeby nie zamazać danych.
Jak już odzyskasz pliki, możesz przywrócić wygląd parcycji swojego dysku
i wgrać je z powrotem.