Dobry d¼wiêk do PC (g³o¶niki, karta)

Autor: Romek <roger7WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 15:46:27 MET

Witam
Zastanawiam siê nad dobrym d¼wiêkiem do komputera, do rozrywki: gry, filmy,
muzyka.
Aktualnie mam Abit NF-7S ver.2.0 z wbudowanym SoundStormem.
Brakuje mi g³o¶ników. My¶lê, ¿eby na pocz±tek kupiæ
Logitech 5.1 X-530 lub Creative 5.1 Inspire T6060 - obie po oko³o 250 pln.
Warto ? Oczywi¶cie wola³bym jaki¶ amplituner kina domowego
i zestaw normalnych kolumn g³o¶nikowych z subwooferem.
Ale raczej w 1000 bym siê nie wyrobi³.
Dobrze my¶lê czy s± jakie¶ amplitunery bud¿etowe, które warto kupiæ do PC ?
Mam co prawda wolny wzmacniacz ale jest stereo.

Aha i jeszcze jakie s³uchawki do 5.1 polecacie ?

I czy warto zmieniæ kartê na SB Audigy 2 lub SB X-Fi Extreme ?

Pozdrawiam
Romek

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl