POMOCY !!! Zniknęła partycja D

Autor: Mariusz <antyspam_at_zly.adres.com>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 12:52:15 MET

Witam

Mam problem z dyskiem w pracy. Otóż kolega przez nieuwagę usunął mi
partycję D, na której miałem cenne dane.
Dysk 40 GB poszielony na dwie partycje (pierwsza to bodajże 10 GB).
Złapałem wirusa Spy Sheriff i po próbach usunięcia postanowiłem dla
pewności sformatować dysk.
Sformatowałem partycję C:\.
Na dysku D:\ nie ruszałem nic, były tam dane, które czekały do
archiwizacji na cd.
Następnie miałem przywrócić cały system (patycję C:\) z obrazu
partycji C:\ za pomocą programu Norton Ghost (co robiłem już
wcześniej).
Miałem dużo pracy i kolega zaoferował mi swoją pomoc.
W programie Norton Ghost zamiast Local -> Partition -> From Image
wybrał Local -> Disk -> From Image.
Następnie odinstalował ATI Center i zainstalował program MS Word.
Kiedy chciałem pobrać wersje instalacyjne z dysku D:\ okazało się, że
partycji D:\ nie ma.

Mam jedną wielką partycję C:\.

A więc po kolei:
1. Formatowanie tylko partycji C:\.
Na partycji D:\ nie robione nic, zostały dane do archiwizacji.

2. Przywrócenie danych z obrazu partycji C:\ utworzonego wcześniej
programem Norton Ghost.
I tutaj zamiast Local -> Partition -> From Image
wybrane zostało Local -> Disk -> From Image.

3. Następnie deinstalacja ATI Center.

4. Instalacja programu MS Word.

5. Ten punkt, to spostrzeżenie braku partycji D:\.

Muszę przyznać, że jestem bardzo zdenerwowany, gdyż są to dane do
pracy. W jaki sposób odzyskać utracone dane?
Jak odzyskać partycję D:\?

Kolega twierdzi, że wystarczy ponowne Local -> Partition -> From Image
ale ja nie chcę nic na razie robić, żeby więcej nie namieszać.

Bardzo proszę o pomoc, wskazówki czym naprawić błąd popełniony przez
nieświadomego użytkownika ( w sumie chciał pomóc i robił to w dobrej
wierze).

Z góry dziękuję za wszelką pomoc

Mariusz