Sklep internetowy "Komputronik" i kometarze

Autor: Szatyn <szatyn_at_earthlink.net>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 03:16:24 MET

Jak to jest z tym sklepem ponoc sprzedajacy markowe produkty a wlasciwie z
komentarzami do produktow.
Otoz pokusilem sie o komentarz na stronie tego Sklepu odnoscie plyty glownej
Asus P5N32 Sli-Delux. Nie ukrywam ze wyrazilem swoje niezadowolenie. I
niestety cytuje
"
Informacja

Tw?j komentarz w sklepie internetowym komputronik.pl,
na temat produktu Asus P5N32-SLI Deluxe nVidia nForce4 nie zosta?
zaakceptowany przez obs?ug?.

--
Pozdrawiamy
www.komputronik.pl