Re: Czujnik temperatury - gdzie i jak umie?cić?

Autor: <P_at_lmer>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 02:47:04 MET

Użytkownik "Dv" <davidj.no.spam@o2.pl> napisał w wiadomości
news:slkfu1dn3op879j7ick1o026krlret4h2k@4ax.com...

> wlasnie bym sobie taki do zasilacza przytwierdzil ;]
> tylko gdzie taki zdobyc i jak polaczyc z obudowa ?
> hmm

To się raczej łączy z płyta główną (o ile ta ma odp. złącze na taki sensor).
Można też kupić panel do obudowy z możliwością monitorowania temp. za pomocą
takich sensorów. Nie mam w nich obecnie rozeznania, ale zdaje się, że ceny
takich zaczynają się od 100 zł wzwyż (niech mnie ktoś poprawi jesli są
tańsze).

Pozdr.,
Palmer