Re: Sklep internetowy "Komputronik" i kometarze

Autor: ___Tomek__Sz_ <NOSPAMszymkowiak_at_o2.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 18:17:04 MET

Szatyn napisał(a):
> Jak to jest z tym sklepem ponoc sprzedajacy markowe produkty a wlasciwie z
> komentarzami do produktow.
> Otoz pokusilem sie o komentarz na stronie tego Sklepu odnoscie plyty glownej
> Asus P5N32 Sli-Delux. Nie ukrywam ze wyrazilem swoje niezadowolenie. I
> niestety cytuje

ciach

Ja też kiedyś miałem tą przyjemnośc z Komputronikiem. Kupiłem
nagrywarkę Benq 1640 zaamowilem przez internet a odebrac mial
kolega z Poznania w ich sklepie dodatkowo skorzystalem z rabatu
5% bądz 10% dzieki karcie zamieszczonej w ENTERZE. Dodatkowo
wyraźnie zaznaczyłem że chcę fakturkę na firmę. Kolega poszedl
ładnie odebrac nagrywareczke wyciaga karte platniczą żeby
zapłacic a Panowie ze sklepu, że jeśli korzystał z promocji to
nie moze płacic kartą (nigdzie nie było to zaznaczone podczas
zamawiania sprzetu przez net) po rozmowach wkońcu się zgodzili
stwierdzając ze i tak od tego nie zbiednieją. Przywiózł mi
kumpel tą nagrywarkę do mojego miasta 160km od Poz wyciągam a
tam tylko paragon. Wysyłam maila, do nich a koleś stwierdzil ze
ktos musiał zapomniec i zebym odesłał im ten paragon (dodatkowe
koszty) a oni zrobia korekte i mi wysla na adres domowy fakturke
czekalem ponad 2 tygodnie i zero reakcji. Pisze kolejnego maila
gosc, że rzeczywiście zostawił te papiery koledze zeby załatwił
tą sprawę a on wcisnął je między inne i zapomniał. bardzo mnie
przepraszając obiecal że będzie nastepnego dnia. Tak też się
stało. No iwec mając juz wszystko wszedłem na stronkę chcąc
wystawic komentarz pozytywny o nagrywarce , która sprawuje się
do tej pory super i delikatnie negatywny o sprzedaży, problemach
i nieporozumieniach z pracownikami Komputronika pewnego sklepu w
Poznaniu. Zdziwiłem się bardzo ponieważ po zaakceptowaniu,
komentarz był tak okrojony i ocenzurowany że ledwo poznałem, że
to mój. Tak więc rżnie to z tymi komentarzami komputronika jest.
Pozdrawiam Tomek

--
Asrock K7VT4A+, Athlon 1GHz, TwinMos 512MB + 256MB DDR 400MHZ,
WDC WD800JB, Scott 17",