Re: Sklep internetowy "Komputronik" i kometarze

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 09:30:30 MET

Szatyn napisał(a):
> Wiec moze ktos mi wyjasni po co pod produktami jest ta opcja.

No właśnie - dlaczego nie podałeś treści tego komentarza.
Wiadomo, że nie powinny być one absolutnie żadnym argumentem dla
kupującego, szczególnie te "pochwalne" (np. przy głośnikach Modecom
AV2000 - zakładam że wystawiający te komenty są głusi). Mimo to często
tam widzę różne negatywne opinie. Możliwe, że Twój był trochę
"naciągany" albo opisywał problem, który wynikał tylko z Twojej winy
(jedynie moje przypuszczenia). Wklej tutaj treść tego co im napisałeś to
będzie można coś więcej wywnioskować.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl