Re: GeF6600 a 6600gt

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 01:18:51 MET

Użytkownik "PhoeniX" <fenio@autograf.pl_[wytnij_to_ANTYSPAM]_> napisał w
wiadomości news:ds639o$j05$1@news.onet.pl...

> Jeszcze takie opcje musza być.

A są takie w których nie ma (z tych popularniejszych) ?

> Albo do 3fps, albo do 2fps, albo do 1fps... i tak sobie można gdybać.

Po pierwsze (jak napisałem) jeśli wogóle to nastąpi (czyli najwcześnie za
rok,dwa), po drugie TYLKO przy ustawieniu tekstur na maksa i/lub wyłączeniu
kompresji tekstur, po trzecie w rzadkich momentach gry. A jak już wtedy
zacznie framerate zacznie spadać z powodu zbyt małej ilości pamięci na
karcie to suwak o jeden w lewo przy "Texture Quality" i szlus.
BTW nawet niektóre 6800 są z "tylko" 128MB.