Re: jaka obudowa dla serwera plikow ?

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 01:13:45 MET

Użytkownik "Kane" <kaneTNIJTO80@tlenTOTEZ.pl> napisał w wiadomości
news:ds5gsg$jr3$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Szukam jakies rozsadnej obudowy (big tower - midi tower) z 8 miejscami na
> dyski twarde 3,5" i z wentylatorami nawiewowymi przy nich (przed nimi) -
> komputer na tym ma pelnic role serwera plikow, dyski beda sata 7200rpm.
>
> Obudowy rack nie kupujemy ze wzgledow finansowych, zdublowane zasilanie
> takze jest nam zbedne (przezyjemy krotkotrwale wylaczenie z powodu awarii
> zasilania).
>
> Czy mozecie doradzic mi jakas rozsadna obudowe ktora bedzie mozna dobrze
> schlodzic powietrzem ? (wentylatory dla dyskow)

Chociazby taka:
http://www.angela.pl/index.php?action=TowarPokaz&id_towaru=917
mam jednego Biga i dwie midi z tej serii, sa bardzo dobrze wykonane i maja
sporo mozliwosci w kwestii chlodzenia

tutaj masz dokladny opis takiej obudowy (inne obudowy roznia sie wygladem
przodu ktory mozna zmieniac, mnie akurat przypadl do gustu taki wzor
maskownicy na przod): http://www.chieftec.pl/?mod=case&id=24

Obudowy sa swietnej jakosci, nie to co te niewydarzone obudowy wraz z
zasilaczem no name za 100-150zł

Pozdrowienia, Vulcan
GTO RULEZ!!!

"My rządzimy światem, a nami... manga".