Re: GeF6600 a 6600gt

Autor: PhoeniX <fenio_at_autograf.pl_[wytnij_to_ANTYSPAM>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 01:56:15 MET
Message-ID: <ds66rg$q7s$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

maX <aver@interia.pl> napisał:
> A są takie w których nie ma (z tych popularniejszych) ?

W nowych grach przeważnie sa.

> Po pierwsze (jak napisałem) jeśli wogóle to nastąpi (czyli
> najwcześnie za rok,dwa), po drugie TYLKO przy ustawieniu tekstur na
> maksa i/lub wyłączeniu kompresji tekstur, po trzecie w rzadkich
> momentach gry. A jak już wtedy zacznie framerate zacznie spadać z
> powodu zbyt małej ilości pamięci na karcie to suwak o jeden w lewo
> przy "Texture Quality" i szlus. BTW nawet niektóre 6800 są z "tylko"
> 128MB.

Jeśli ktoś ma mocną grafike i te 128MB przestaje wystarczać to zapewne gra
na wysokich ustawieniach jakości / rozdzielczości. Jeśli ilość pamięci na
karcie przestanie wystarczać to spadek wydajności będzie _bardzo_ wyraźny i
będzie odpowiadał mniej więcej różnicy między transferem do pamięci na
karcie a tym do pamięci ram przez AGP czy PCI-E.

ps. Pomyliłeś MB/s z GB/s :->

-- 
Pozdrawiam
PhoeniX 
Received on Mon Feb 6 02:00:16 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 06 Feb 2006 - 02:51:05 MET