maX <aver@interia.pl> napisał:
> Może nie tyle od konkretnej gry co od ustawienia opcji "Texture
> Quality/Resolution" tudzież "Texture Compression" w opcjach
> graficznych danej gry.
Jeszcze takie opcje musza być.
> A nawet jeśli
> jakimś cudem za rok czy 2 w jakimś Unrealu 3 faktycznie nie
> starczyłoby (przy ustawieniu maksymalnej jakości tekstur) 128MB
> "Local Video Memory" i tranferu z okienka AGP w RAMie, to w tym
> przypadu i tak będzie to oznaczać conajwyżej spadek (w rzadkich
> momentach) z 60fps do np. 30fps.
Albo do 3fps, albo do 2fps, albo do 1fps... i tak sobie można gdybać.
-- Pozdrawiam PhoeniXReceived on Mon Feb 6 01:00:10 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 06 Feb 2006 - 01:51:03 MET