Re: laptopy, na AMD i Intelu

Autor: wer <arx-net_at_o2.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 23:07:46 MET

Użytkownik Arek Siekiera napisał:

> Tu tez sie zgodze. Laptopy IBM'a i moze DELL'a sa w stanie pracowac
> praktycznie na rowni z desktopami. Pisze praktycznie gdyz o wiele szybciej
> sie zuzywaja.. i nie chodzi tu tylko o baterie ale i o plyte glowna,
> procesor i ram. Dlaczego? Ano dlatego ze chlodzenie w laptopie jest
> dostosowane do jego zastosowania - czyli paru godzinnej pracy w miejscu
> gdzie nie mamy dostepu do stacjonarnego komputera..

Ale w notebookach stosuje sie lepsze czesci.

> Pod warunkiem ze nie pracujesz z grafika...

Takich warunkow mozna stawiac wiele, pisalem o przecietnej pracy biurowej.

> No wiec teraz polacz solidnego laptopa - IBM, wydajnego - Pentium M 1,5 1 gb
> ramu, Matryca 15" UXGA - 17" IBM nie ma (no chyba ze panorama)...Jak to
> dodasz to wyjdzie ci z 7000zl . Stosunkowo droga alternatywa do desktopa za
> 3000 ...

Sa tacy to ich na to stac. To jakby pisac, ze skorzana kanapa to droga
alternatywa dla lezanki.

> Ale ja niepisze nic o podkrecaniu. Sam mam laptopa i desktopa od ladnychc
> paru lat. I o ile w desktopie srednio co 3 lata wymienie procesor, karte
> graficzna, itp.. to przy laptopie konczy sie zazwyczaj na sprzedazy i kupnie
> nowego.

Biorac pod uwage czestotliwosc zmian socketow, pamieci, to wymieniasz
nie tylko procesor i grafike.

> Jesli ktos sie wacha miedzy laptopem a desktope i wybiera tego drugiego to
> nie kupuje go w supermarkecie ;)

Dlaczego nie?

wer