Re: laptopy, na AMD i Intelu

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 22:59:04 MET

Arek Siekiera napisał(a):

> Tak pod warunkiem ze to np IBM ktory kosztuje nie malo...

Nieprawda. Toshiba, Dell, HP czy F-S też potrafią być
stabilne. Prawdziwe problemy są raczej jeszcze o
półkę niżej.

> Pomijajac kwestie grafiki....

Nie patrz na komputery z punktu widzenia gracza. Są tacy,
co nigdy gry nie odpalą, a mały, zgrabny komputer który
można schować do szuflady się przyda.

> Co najwyzej calej plyty glownej... co w przypadku lapopa jest praktycznie
> nie mozliwe.

Ale po co? Jak po kilku latach zabraknie mocy na najnowsze
oprogramowanie (o ile będzie ono niezbędne) wymieni się
całego notebooka na zupełnie nową generację.

> Jak mie stac na takiego laptopa to stac mnie tez na 19" LCD na biurko...

Ale razem ze skrzynią, klawiaturą, myszką i kablami zajmie
to 5x więcej miejsca, niż notebook. Nie wszyscy mają
duże mieszkania i chęć wystawiania zawsze brzydkiego
peceta na widok publiczny. Nie wszyscy mają wielkie biura
w których duża skrzynia peceta może gdziekolwiek stać.

|                 |  ftp://ftp.grush.one.pl/               |