Re: jaka obudowa dla serwera plikow ?

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 23:14:40 MET

Dnia 2006-02-05 19:41:02, encja *Kane* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Witam
>
> Szukam jakies rozsadnej obudowy (big tower - midi tower) z 8 miejscami na
> dyski twarde 3,5" i z wentylatorami nawiewowymi przy nich (przed nimi) -
> komputer na tym ma pelnic role serwera plikow, dyski beda sata 7200rpm.
>
> Obudowy rack nie kupujemy ze wzgledow finansowych, zdublowane zasilanie
> takze jest nam zbedne (przezyjemy krotkotrwale wylaczenie z powodu awarii
> zasilania).
>
> Czy mozecie doradzic mi jakas rozsadna obudowe ktora bedzie mozna dobrze
> schlodzic powietrzem ? (wentylatory dla dyskow)

Klasą samą w sobie są obudowy CoolerMaster.
Seria Stacker z całąewnością by Ci odpowiadała, ale taniej chyba
wypdałby serwer rackowy.

http://mcs.pc.pl/sklep.php?kat=Obudowy&kat2=Cooler%20Master

Taniej wypadnie porządny Antec.

--