Re: laptopy, na AMD i Intelu

Autor: Krzysztof 45 <mekarWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 18:21:25 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> Nie patrz na komputery z punktu widzenia gracza. Są tacy,
> co nigdy gry nie odpalą, a mały, zgrabny komputer który
> można schować do szuflady się przyda.

dokładnie

> Nie wszyscy mają
> duże mieszkania i chęć wystawiania zawsze brzydkiego
> peceta na widok publiczny. Nie wszyscy mają wielkie biura
> w których duża skrzynia peceta może gdziekolwiek stać.

Właśnie mam bardzo podobną sytuację :)
Laptopa potrzebuję jako drugi komputer w domu, gdzie już nie ma miejsca
na drugą wielką skrzynię.
Więc podepnę się z pytaniem pod wątek.

Nie wiem co wybrać, nówkę ze sklepu, ale taki w cenie około 2500,- ale
jakość ich wykonania ... jakieś takie delikatne... i już po tym wątku
stwierdzam ze to będzie lipa, czy jakiś używany np. DELL, TOSHIBA, IBM
itp. I tu bym bazował tylko na allegro i firmach handlujących nimi we
Wrocławiu. Poradźcie coś, na co zwracać uwagę, bo z laptopami nie miałem
doświadczenia.

z góry serdeczne dzięki

--
Krzysztof