Re: laptopy, na AMD i Intelu

Autor: WL <ni_at_ma.com>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 11:32:31 MET

Radosław Sokół wrote:

> Nieprawda. Toshiba, Dell, HP czy F-S też potrafią być
> stabilne. Prawdziwe problemy są raczej jeszcze o
> półkę niżej.

Trudno generalizowac, ale ja mam Presario 2104US od dwoch lat, typowy
budzetowy desktop replacement, z 15" LCD, M-Athlonem 2800, 512MB
pamieci. Pod wzgledem stabilnosci nic mu nie moge zarzucic, chodzi
czesto po 24h/doba i jedyne bledy jakie sygnalizowal OS wynikaly z mojej
winy (jakies egzotyczne sterowniki itp). Tutaj dziala podobna zasada jak
w markowych desktopach - to producent dopiera konfig, testuje go,
publikuje odpowiednie, podpisane sterowniki - i nie ma sily, taki zestaw
bedzie dzialal lepiej niz komputer klasy DIY.

WL