Re: Co najlepiej dokupic aby troche polepszyc osiagi?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 03 Feb 2006 - 14:11:59 MET

Gargamel w wiadomości <news:jtlmb3r4o3to$.1vmieqoumwoc7$.dlg@40tude.net>
napisał/a:

> No niestety. Wprawdzie pojawiły się w podobnych cenach obrzynki "Radeon
> X1600PRO 256Mb DDR2 TV DVI (128 bit)", ale to chyba inny przedział
> wydajności...

Poprawka:
Nie jestem na bieżąco z nowinkami kart graficznych (starość nie radość :p,
nie gram w zasadzie), więc musiałem poszukać jakichś informacji, po
pobieżnym przeglądzie - karta w wersji AGP jest nowością na rynku i nie ma
za dużo informacji na jej temat, ale nie znalazłem nic o tym, żeby to była
obrzynka. A jeśli jej wydajność jest taka, jak wersji PCI-E, to X1600Pro
_jest_ cenową i wydajnościową konkurencją dla GF6600GT (bo w jakości obrazu
w filmach to standardowo Ati miażdży każdą kartę nvidii, o technologii AVIVO
nie wspominając :P).

(np.: http://tinyurl.com/8uwna)

--
Pozdrawiam,