Re: Co najlepiej dokupic aby troche polepszyc osiagi?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 11:59:27 MET

k---l w wiadomości <news:dro181$o3l$1@inews.gazeta.pl> napisał/a:

> Wielkie dzieki za szybkie i sensowne odpowiedzi. Bede sie rozgladal za
> Radeonem 8500, lub GF4 Ti, wlasnie poczytalem sobie o GF 5200 i okazuje sie
> ze to dosc slaba karta. A nie mam zamiaru wiecej wkladac niz 150 zl na

Ten cpu i tak jest za słaby na gry robione pod directx9, a radeony 9550/9600
są wolniejsze w directx8 niż radeon 8500.
Chyba optymalny do tego cpu byłby radeon 9100 (praktycznie to samo, co 8500,
ta sama wydajność, tyle że dostępne karty będą nowsze), ofkos wersja pełna
(żadne LE itp).

ps.: młody kuzynek-plejer wymienił kiedyś na tej klasy sprzęcie kartę GF2
(wersja bez "MX400") na R9100 i był przez jakiś czas ;p zadowolony.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel