Re: porysowane LCD

Autor: FOX29 <fox29_at_o2.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 11:50:28 MET

> BTW... Chuck Norris wie, że koty to nie sprzęt ;)

Nie znasz się - koty to sprzęt: (źródło:
http://www.tomshardware.pl/technews/20011019.html)

"...nowe procesory AMD i Intela to nie byle co, ale mnie bardziej ciekawi
nowy kot-robot firmy Omron Corp. Według artykułu w EETimes.com stworzony w
ograniczonej liczbie egzemplarzy robot w kształcie kota będzie kosztował
ponad 1500 USD. Jest on wielkości żywego kota, ale nie chodzi, nie niszczy
mebli i nie załatwia potrzeb fizjologicznych. Według artykułu "Necoro"
rozwija się emocjonalnie w zależności od traktowania, a pieszczenie lub
bicie go zaowocują różnymi zachowaniami. Necoro wyraża 6 emocji, wytwarza 48
kocich dźwięków związanych z emocjami i porusza się przy użyciu 15 stawów.
Omron twierdzi, że kotek będzie dostępny tylko w Japonii, ponieważ w innych
miejscach świata nie jest dostępny personel pomocy technicznej. Benchmarki
nie są jeszcze dostępne, a plotki, jakoby Intel miał skarżyć kotka o
naruszenie patentów, nie zostały potwierdzone."

FOX29