NTT Sonata w supermatkecie, czy warto

Autor: joluser <joluser_at_op.pl>
Data: Fri 27 Jan 2006 - 23:02:29 MET

Witam wszystkich!
Parę dni temu w Media-Markt (i innych supermarketach) widziałem w ofercie
komputery NTT Sonata (nie pamiętam dobrze, ale to chyba była Sonata).

Jako że cena była atrakcyjna (w granicach 1KPLN), a ja potrzebuję prostego PC'ta
jako drugiego w domu, zacząłem się zastanawiać: warto?

Wiem, że w supermarketach lepiej nie kupować, ale może jednak?

Poniżej kofiguracja (znalazłem to na stronach NTT, więc może się różni od
supermarketowe):
PROCESOR : Intel &#174; Celeron D 341 64 BIT
PŁYTA GŁÓWNA : BI-P4M80-M7 / VIA P4M800 (pewnie będzie BI-P4M80-M7, to chyba
jakiś noname)
PAMIĘĆ : 256 MB DDR - 400 MHz
KARTA GRAFICZNA : Radeon 9250 128 MB/128 bit
DYSK TWARDY : 80GB 7200 (nie wiadomo jaki producent)
NAPĘD FDD,
NAGRYWARKA CD/DVD : DVD-RW x16 (cholera wie jaki producent),
KARTA SIECIOWA : Zintegrowana z płytą główną
OBUDOWA : GLORY 350W (Czarno-Srebrna)
KLAWIATURA, MYSZ

Z góry dziękuje za porady

--