Re: Moje boje z Duronem

Autor: botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Fri 27 Jan 2006 - 22:50:01 MET

> z analizy programu "AMD Overclockers" wynika, że do pełnego odblokowania
> mnożnika musiałbym poprzecinać wszystkie mostki L3. Obecnie mam
> przecięty jeden, tak że mnożnik jest ustawiony na x12.
> Czy te przecięcie mostków coś da? Czym to zrobić jeśli tak?
>
> --
W moim przypadku przecięcie moistków l3 nic nie dało i zrobiłem to dość
dokładnie więc mam pewnosć że to niedziała.Nie próbowałem natomiast pin-moda
nie bardzo wiem jak to zrobić :).Według AMD OverClockers powinienem połączyć
dwa piny sa sockecie lub na cpu ale pewności nie mam co do tego czy te
połączone piny dalej mają wchodzić w socket czy je wyrwać i dopiero potem
połączyć ( w tym drugim wypadku troszkę za duże ryzyko :), spróbuję połączyć
je na sockecie i dam znać jaki efekt ( jesli nie dam zanać w przeciągu 30
min tzn że nie działa i popsułem procka :).
Pozdrawiam
Botanix