Re: NTT Sonata w supermatkecie, czy warto

Autor: CosteC <costec_at_konto.nie_lubie_spamu.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 12:13:59 MET

> Parę dni temu w Media-Markt (i innych supermarketach) widziałem w ofercie
> komputery NTT Sonata (nie pamiętam dobrze, ale to chyba była Sonata).
>
> Jako że cena była atrakcyjna (w granicach 1KPLN), a ja potrzebuję prostego
PC'ta
> [...]
>
> Poniżej kofiguracja (znalazłem to na stronach NTT, więc może się różni od
> supermarketowe):
> PROCESOR : Intel &#174; Celeron D 341 64 BIT
> PŁYTA GŁÓWNA : BI-P4M80-M7 / VIA P4M800 (pewnie będzie BI-P4M80-M7, to
chyba
> jakiś noname)
> PAMIĘĆ : 256 MB DDR - 400 MHz
> KARTA GRAFICZNA : Radeon 9250 128 MB/128 bit
> DYSK TWARDY : 80GB 7200 (nie wiadomo jaki producent)
> NAPĘD FDD,
> NAGRYWARKA CD/DVD : DVD-RW x16 (cholera wie jaki producent),
> KARTA SIECIOWA : Zintegrowana z płytą główną

odradzam. Lepiej będzie jak pójdziesz do sklepu i kupisz sobie po kawałku
ten komp. (jak będziesz kupował dużo proś o zniżkę powienieneś dostać)

Płyta główna nie wiadomo jaka. pewnie tandeta.
Zasilacz na 95% badziewny kup sobie najtańszego modecoma
Sieciówka zitegrowana to niewielki problem. zwłaszcza że nowa kosztuje ~25zł
grafika nadaje sie do wszystkiego poza graniem w nowe gry w wysokich
rozdzielczościach i szczegółach. Pewnie to przeżyjesz.
Dysk nie za duży i nie wiadomo jaki. w sklepie sobie wybierzesz.
Procesor możesz wybrać troche szybszy albo troche wolnieszy w zależności od
kasy
RAM: 256MB na dzień dobry starczy a potem pewnie przyjdzie ochota na 512MB

W media markecie będziesz miał same problemy z gwaracją, z dołożeniem
czegoś, jak sie coś zepsuje to raczej szybko ci tego nie załatwią. Jak sam
poskładasz to możesz wymieć sobie kawałek jak sie zepsuje czy go oddać.
jakbty dawali w cenie np windows XP home to moze by było warto pomyslec,,,,

CosteC