Re: NTT Sonata w supermatkecie, czy warto

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at_BLOKADA.poczta.onet.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 16:06:56 MET

Użytkownik "joluser" napisał w wiadomości
> Witam wszystkich!
> Parę dni temu w Media-Markt (i innych supermarketach) widziałem w ofercie
> komputery NTT Sonata (nie pamiętam dobrze, ale to chyba była Sonata).
> Jako że cena była atrakcyjna (w granicach 1KPLN), a ja potrzebuję prostego
PC'ta
> jako drugiego w domu, zacząłem się zastanawiać: warto?
> Wiem, że w supermarketach lepiej nie kupować, ale może jednak?

Absolutnie nie!

Znajomy kupił podobny model..
Na fakturze widniało:
Radeon 9250 128bit 128mb (w środku GeForce 2MX200 32MB)
512MB RAM DDR400 (w środku 256 MB DDR333)
Dysk 120GB 7200rpm 8 mb cache SATA (w środku 80gb 5400rpm 2mb cache ATA100
jakiejś firmy na E.. (żaden Seagate, Maxtor czy WD))
Windows XP Service Pack 2 Home (zgadzało się tylko Home. Nie było nawet SP1)
Nagrywarka DVD... okazała się być zwykłym czytnikiem DVD
LCD Samsung = LCD marki AGM czy AXM...

Całosć, kóra się zgadzała:
Płyta główna: BI-P4M80-M7 (ta co u Ciebie) czyli Biostar
Zasilacz Codegen 300S (Max Power Output: 90W - tak pisze na tabliczce
znamionowej)
Procesor: Celeron D336 2.80GHz LGA775

Sprzedawca wytłumaczył się, że "wyraźnie było napisane w gazetce "zdjecie
podobne" "... Twierdzi że jest niewinny, bo specyfikacji w ofercie podanej
nie było a to co jest stanowi "wydajnościowy ekwiwalent".

Sprawa w sądzie konsumenckim.

Pozdrawiam, Wojtek H.