Re: Naprawa laptopa Compaq Presario 2100

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 15:16:50 MET

PRIMUS wrote:
> czy ktos moze zna jakis solidny serwis,
>
> Ja znam w warszawie dwa serwisy i obydwu goraco nie polecam !!
> Ja zastanowilem sie co u mnie moglo sie zepsuc, kupilem na Allegro konwerter
> napiec za 100PLN wymienilem samemu i jest naprawione.
> Serwis do ktorego oddalem laptopa zanim sam sobie go naprawilem ZARZEKAL sie
> ze konwerter napiec jest sprawny (pytalemch chyba ze trzy razy o to).
> Skonczylo sie na tym ze wymienili mi niepotrzebnie jakies podzespoly na
> plycie glownej (byly zapewne sprawne), a gratis nadtopili lutownica
> [...]
Niestety nie wszystko człek zrobi sam. Ja oddałem do serwisu moją minoltę A1
  - serwis w Niemczech. Owszem - naprawili. Ale na pamiątkę mam 2 niezłe rysy
na oksydowanym na czarno aluminium. Więc wiocha jest wszędzie.
Wracając do laptopów... to jedna z przyczyn moich obaw co do zakupy laptoka...
Ale pewnie i tak kupię :) Mimo że zepsuć jest łatwiej...
Lutować umiem, na sprzęcie się nieco znam... Może nie będzie tak źle...

--
-Bardzo porządna dziewczyna.
-Trudno! Co robić...